Posted by: rojukene | mai 12, 2005

Grrrrrh

Oeh.

Mehed on lollakad.

Ma just jooksin Prismasse tagasi, sest ma arvasin, et ma jätsin need värskeltomandatud rattaga sõitmise püksid kassasse, kuna ma otsisin terve toa läbi ja neid polnud mitte kuskil – ei teiste riiete all ega üheski kilekotis. Metskaplani telefon oli ka väljas kogu aeg. Infoletist öeldi mulle, et ei, eile jäeti kassasse ainult 2 vorsti ja ei mingeid pükse!

Lõpuks pani siis mees ka oma telefoni sisse ja kui ma ta kätte sain, tuli välja, et püksid on täiesti olemas, ta lihtsalt viskas nad kuskile nurka, kui tal hommikul kiire oli. Nurka my ass! Nad olid hoolikalt peidetud suurde pappkasti tema kahe seljakoti alla!!!

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

