Posted by: rojukene | mai 6, 2005

Ja lõpuks ometi…

…on mul Tallinnas kah nüüd arvut ja internet!!! Kuigi jah, läpaka klaviatuur tahab veel harjumist. See on nii kuradi madalal ja osad klahvid on täiesti vales kohas ja pooled tähed jäävad sõnas vahele, kuigi ma neid vajutan küll ja puha ja näpu all on hoopis teine tunne, aga eks see läheb ka ühel hetkel üle.

Kui te kunagi kohtate tüüpi, kes paistab olevat teie Unistuste Mees, siis ärge jumala eest temaga koos elama hakake. Te avastate, et tegelikult on tal terve rida halbu iseloomuomadusi ning tendents kipub olema sinnapoole, et mida vaimustavamad on tema head küljed, seda hullemini talutavad on negatiivsed jooned.

Ja vähe helgematel nootidel – üldjoontes läheme täna õhtul metsa, Kaitseliidu suvepäevadele. Varud on olemas – 12 liitrit Rocki, peaaegu 4 pakki suitsu ja 3 kilo grillvorsti 🙂 Tahaks loota, et peab kuiva ilma, kuna ma ei ole oma telgi veepidavuses just väga veendunud. Aga vähemalt saan ma magada eriti hi-tech magamiskotis, mis talle töö juurest eraldatud on. Pidi väga mõnus ja soe olema isegi talvisel ajal metsas ilma telgita ööbimiseks. Eks paistab, loodetavasti on ka.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

