Posted by: rojukene | aprill 21, 2005

Wee!

Maal käidud. Tore oli, grillisime juustuvorste ja jõime õlut. Kahekesi.

Tagasi tulles nii tore ei olnud, kuna ta vanemad läksid väga, väga tõsiselt omavahel kaklema. Nii verbaalselt kui füüsiliselt. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada.

Vaid sellest, et ma lähen kohe Vennaskonna kontserdile, mida soojendab Alter Ego 🙂 Miinuskülg on see, et noormees on jälle öösel Paldiskis ja mitte minu juures, aga no mis teha. Vähemalt tuleb ta sealt homme otse autoga Tartusse, mina liiklen sinna juba millalgi hommikul. Suure seljakotiga ja näpus hiiglaslik kilekott, mis on ääreni kasukat täis, vääks.

Nii et Tartu – beware.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

