Posted by: rojukene | märts 21, 2005

Šoppasin…

Jah, Metskaplani kommentaari järgi olen ma nüüd eriti täisvereline nats.

Ma ostsin endale bomberi täna. Ja kujutate ette, suuruse S o.O
Sest M nägi välja, nagu ma oleks Quasimodo, kes pole veel jõudnud endale küüru ja muid mühke ümber kasvatada. Jah, ja lipukese ka käisele.

Ja asja tõeline huumor seisneb selles, et Prismast mingist beibeaksessuaaride poest ostsin ma lisaks sõlmes kobra kujulistele suurtele kõrvarõngastele veel ühe paari, mis kõrvuti asetades näeb välja täpselt nagu üks teatav logo, mis koosneb kahest S-tähest. Kahest välgunoole sarnasest S-tähest. See oli nii haige, et ma lihtsalt pidin selle saama xD

P.S. Ei maksa siiski selle jutu peale arvata, et ma enam jaapanlasi ei jumalda 😛

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

