Posted by: rojukene | märts 17, 2005

Tee tööd ja näe vaeva, küll siis tuleb ka halvatus

Täna oli jälle eriti ränkraske tööpäev – istusin, kudusin ja tegin suitsu. Olime jälle Ksenjaga kahekesi ja tema viimistles oma töid, mind tal seejuures vaja ei läinud. Ma ei kujuta ette, kuidas teised oma tööd valmis saavad, ime läbi või? Aga see ei puutu minusse, mulle on peamine see, et mulle makstakse minu hirmkalli aja eest, mille ma muidu ilmselt kulutaksin pesu pesemisele või muule säärasele intelligentsele tegevusele.

Igatahes hakkas meil ühel hetkel igav ja me lõbustasime ennast saviga. Kõigepealt voolisin ma miniatuurse klassikalise deemonipea, sellise keskaegse kujutluse järgi. Ksenja täiendas seda. Siis me toppisime selle mingile istuvale kujukesele näkku ja nägime, et see hea oli. Edasi läks kõik nagu iseenesest – kujule sülle tuhka täis merikarp ja ette teeküünal, millesse torkasime tikud püsti. Ning kujule ka pähe kaks tikku, mille me otse loomulikult põlema panime. Väga sürr oli.

Ja seejärel jäid meile ette kaks alasti plastmassist nukku, sihukesed tüüpilised nõukaaegsed. Senini oli neid nalja pärast igasugustesse kamasuutra poosidesse väänatud, kuid meie nii lihtsalt neil minna ei lasknud, oh ei. Savi ju oli. Ksenja võttis poisi, mina tüdruku. Poiss nägi lõpuks välja nagu sadisti ohver mõnes Rammsteini videos (minu lemmikatribuudid olid kaelarihm, millesse on lükitud põlevad tõrvikud ehk poolikud tikud ja kehamaalingud pastaka abil) ja tüdruk oli lihtsalt väga sado-maso-kostüümis, kusjuures äärmiselt stiilse voorusevööga.

Jah, igavus on hirmus asi:) Hirmsasti tahaks teada, mis on ‘normaalsete’ inimeste reaktsioon, kui nad kogu seda ‘nilbust’ näevad, mis me kokku keerasime… aga paraku oli mul täna viimane kokkulepitud kord seal poseerida. Aga meil oli roppu moodi lõbus.

Ah jaa, kui ma tööle läksin, oli keegi hoolitsev inimene oma aknale kleepinud vildikatega maalitud sildi ‘LINDUDELE’ ja noolekese ka juurde. Ja tõepoolest – linnud olidki seal aknalaua peal hunnikus koos ja järasid saia või vähemalt selle moodi paistis.

Ja eile koeraga jalutades naeratasid mulle hangest vastu kellegi kunsthambad. Ausalt. Terve lõuatäis. Juhe jooksis odavalt kokku xP

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

