Posted by: rojukene | jaanuar 23, 2005

In the jungle, the quiet jungle, the lion sleeps tonight…

Eile käisime Pirital, kust võis üliodavalt (loe: 199 krooni eest) saada 200×200 kuni 240×240 teki + tekikoti ja 2 patja pealekauba. Ja 230 cm pikad kardinad maksid ainult 49 krooni. Aga kuna eile oli ale eelviimane päev, siis kohale jõudes avastasime otse loomulikult, et see neetud teki- ja kardinalett on vaata et hulleminigi inimesi ja pensionäre täis kui nõuka ajal. Ja me leidsime, et me ei hakka seal järgmised 4 tundi minestama ja läksime ostsime 180×200 sooja teki hoopis sõbralikust Prisma Peremarketist 315 krooni eest. Ja ei mingit trügimist. Tekk on tõesti mõnus ja vahest liigagi soe, aga mulle meeldib. Kuigi jah, Metskaplan suudab selle öösel siiski endale praktiliselt ümber keerata kuidagimoodi, nii et mina ärkan selle peale, et külm on o_O

Ei, mehed on andekad.

Igatahes seal Pirital ma ei uskunud ühel hetkel oma silmi – lillat värvi eriti šefi konstruktsiooniga diivanvoodi, mille nimi oli KYO!!! Ei suutnud seda vaimustavat teadmist ainult endale hoida ja olin sunnitud Liisale helistama (muidugi valel ajal nagu alati – ta oli parajasti Reediku loengus xP). Aga ikkagi – diivanvoodi Kyo… Ma istusin seal peal. Väga mõnus oli, teate. Ja seljatugi oli ka kaval – koosnes kahest osast, mis siis üles ja alla käisid nagu bussiistmete seljatoed.

Aga kardinatega pean ma ilmselt veel ootama.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

