Posted by: rojukene | jaanuar 20, 2005

I’m going slightly mad…

…it’s finally happened, oh yes – I’m slightly mad, just very slightly mad…

Ühesõnaga mul tuli Suur Puhtusearmastus peale. Pesin kõigepealt ära nõud (seda teen ma küll iga päev ja isegi mitu korda), siis hunniku pesu (käsitsi muidugi) ja siis võtsin ette ühe kõrge kapi ning tegin selle tühjaks. Seda polnud, muide, juba aastaid puututud vist. Vanad tapeedirullid viskasin välja ja põhimõtteliselt peaaegu kõik muu läks sinna kõrgele üles tagasi. Hea, et ma siis kõrgust ei karda, eks ole. Ja et taburet ka üldse kipakas polnud… Aga alla pidin ma ainult üks kord kukkuma, kui uksekell helises, nii et isegi hästi. Siis pesin ära radika, mille ees oli viimased väga palju aastaid seisnud kirjutuslaud (mille ma mõned päevad tagasi mujale nihutasin) ja sama hooga ka aknalaua. Vahepeal tegin suitsu ka ikka. Ja õhtupoole tundsin, et ma olen kahtlaselt tegevuseta ja seega pesin ära ka toaukse koos piidaga. Puhtamaks see enam minna ei saa. Võib-olla ainult siis, kui see üle värvida.

Mulle on ilmselgelt ravi vaja.

Või ma lihtsalt sain järsku eriti kohusetundlikuks täiskasvanud inimeseks? Appi…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

