Posted by: rojukene | jaanuar 18, 2005

I only dream in black and white

Tjah. Täna üritasin hommikust (loe: kuuest) peale üleval olla, aga pool kümme jäin uuesti magama jälle.

Vähemalt viimast unenägu mäletan. Ma pidin kuhugi minema, mingile ülimalt tähtsale üritusele, aga see oli minu jaoks just kui igapäevane asi. Mul oli meeletult palju ilusaid ehteid ja kleite ja asju, valisin siis koos emaga õhtu jaoks neid välja. Ja siis tõi ema mulle ühe apelsini ja ühe õuna. Hammustasin apelsini, seal oli väike uss sees, elus. Viskasin apelsini jälestusega kõrvale ja hammustasin õuna. Seal oli eriti rasvane ja elurõõmus siputav uss, lisaks veel umbes 10 paari sentimeetri pikkust putukat (ärge küsige, kuidas nad õuna sisse said, sest pealt oli kõik ilus ja korras). Putukad olid lapikud, pruunikasmusta värvi ja neil oli just nagu punane romb selja peale joonistatud.

Päris võigas on meenutada seda, unes ei olnudki nii jälk.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

