Posted by: rojukene | oktoober 12, 2004

………………………

Tere, kallis LiveJournal! Kirjutan Sulle esimest korda…

Kohutavalt originaalne algus, ma tean. Isegi endal hakkab häbi. Aga alati võib ennast teatava veel kulunuma fraasiga välja vabandada – kuidagi peab ju alustama.

Siiani on minu mannetud katsed mingisugustki päevikut pidada alati luhtunud. Mitte et ma oleks kunagi ka väga tõsiselt üritanud, kui aus olla. Seekord võiks ju õnneks minna, aga eks aeg näitab. Siiani on aeg mulle igatahes näidanud seda, et mu enda mälu hakkab juba kehvaks jääma (jajah, kahe jalaga juba hauas ja ajaviiteks köhin ma mulda ja tellisepuru, tõsijutt) ning ehk on mõningane kirjalik allikas seejuures hilisemal meenutamisel kuidagimoodigi abiks…

*luristab metsmaasikajogurtit*

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

